Author Topic: ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΣΟ ΑΛΤΧΑΙΜΕΡ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ..  (Read 3354 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline giorgosA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Posts: 1
  • Gender: Male
ΓΕΙΑ ΣΑΣ,
με λένε Γιώργο και έχουμε τη γιαγια με Αλτσχάιμερ.Το θέμα το πήρα πατριωτικά ,έχω διαβάσει πολλά και έφτιαξα και μπλόγκ όπου δημοσιεύω σιγά σιγά όσα ξέρω.Όχι ,δεν είμαι γιατρός ,αλλά ελπίζω το nlog μου να φανεί χρήσιμο.Ένα άλλο θέμα που έχω μελετήσει τα τελευταία 2 χρόνια είναι η υπογονιμότητα.
 .Το blog μου είναι το http://giatreponao.blogspot.com
Για το κάπνισμα έχω βάλει ένα άρθρο,το εξης :

Σύμφωνα με ανακοίνωση του πανεπιστημίου Καλιφόρνιας-Σαν Φραντσίσκο,το κάπνισμα είναι ένας παράγων που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο ανάπτυξης της νόσου Αλτσχάιμερ. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με άλλες μελέτες που χρηματοδοτήθηκαν από τις βιομηχανίες καπνού και τσιγάρων οι οποίες οδηγούν στο συμπέρασμα πως το κάπνισμα προσφέρει προστασία κατά της ανάπτυξης της νόσου Αλτσχάιμερ.

Οι ερευνητές ανέπτυξαν μία μελέτη η οποία εξέτασε παλαιότερα δημοσιευμένα άρθρα,επικεντρώνοντας την προσοχή τους σε σημεία όπως η ποιότητα των άρθρων,ο χρόνος της δημοσίευσης του άρθρου,και την σχέση μεταξύ των βιομηχανιών καπνού καί των συγγραφέων.Η ομάδα έρευνας του πανεπιστημίου Καλιφόρνιας-Σαν Φραντσίσκο εξέτασε 43 δημοσιευμένες μεταξύ των ετών 1984-2007 τέτοιες μελέτες .

Οι αρθρογράφοι που είχαν σχέσεις με τις βιομηχανίες καπνού δηλώναν σαφώς πως το κάπνισμα προστάτευε τον οργανισμό από την νόσο του Αλτσχάιμερ.'Όμως από άλλα άρθρα, ερευνητών μη σχετιζομένων με τις βιομηχανίες καπνού ,έβγαινε το συμπέρασμα πως το κάπνισμα αντιπροσώπευε έναν σημαντικό παράγοντα επικινδυνότητας για να αναπτυχθεί η νόσος του Αλτσχάιμερ.Στην πραγματικότητα ο κίνδυνος ανάπτυξης της νόσου Αλτσχάιμερ σχεδόν ήταν σχεδόν διπλάσιος για τους καπνιστές.